Dagdrömma

Ett tag sen nu, helgen har varit extremt härlig. Mycket produktivitet och tankar som jag har funderat. 

Dagdrömma är något som jag lätt kan börja göra. Att få igång en tanke och drömma sig bort för en sekund kan vara det som behövs ibland för att komma igång. 

Om man har ett mål man drömmer om i livet. Ett för mig är att folk önskar min hjälp att få dom att komma närmare sina mål eller uppnå dom. Jag är som sagt extremt nördig gällande investeringar också och har som mål att kunna täcka mina utgifter med dessa. 
Det jag vill säga, är visualisering av att man är där och nått sitt mål är som bränsle för hjärnan att leta nya möjligheter. 

Visualisera era drömmar. Titta er omkring och se efter möjligheter och sist men inte minst, handling. Gör något. Även om det i början inte känns som de rätta kan de sätta bollen i rullning

Kör hårt imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0