Helgtankar

En speciell känsla uppfyller sig alltid när man landat hemma och man vet att man har ledigt ett par dagar. Konstigt kan jag tycka. Jag ogillar ju inte mitt liv direkt under veckodagarna så varför denna speciella känsla?

Den känslan är på något sätt direkt beskrivande för det målet jag har med denna blogg och med mitt liv. Allt arbete jag lägger ner på min fritid med investering i kropp, sinne, ekonomi etc är för att uppnå denna frihetskänsla.

Jag tänker idag inte skriva något långt inlägg utan vill få igång era tankar om lite saker inför helgen. När senast misslyckades du? När senast gjorde du något som du inte kände dig bekväm med?

Misslyckanden är något man verkligen växer av. OM man tar och går tillbaka och verkligen tänker över vad som hände vill säga. Jag skulle vilja ge er utmaningen för att förstärka era personligheter och egon att göra något igen som är utanför er bekvämlighets zon.
Jag har pratat om detta tidigare vet jag, men tro mig. INGET kommer vara så direkt utvecklande för er som detta.

Gå mot era rädslor och sparka in dörren till rädslans hem.

Ni kommer verkligen inte ångra er över detta om några dagar, månader, år.


Trevlig helg.
 
Michael Jordans citat säger allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0