Fastighetstankar

Jag har börjat snegla och tagit kontakt med mäklare angående att börja göra fastighetsaffärer i Enköping där jag bor.

Mina kunskaper kring detta är i dagsläget inte skitbra måste jag erkänna men jag känner mig motiverad att börja och har en ekonomi som tillåter detta. Detta ämne kommer jag garanterat att ta upp mer i bloggen.

En utmaning för dagen är att ni skall ta kontakt med någon person ni inte känner och bara prata lite, i affären, på bussen eller kanske på krogen ikväll?

Social rädsla är något som vi alla ibland råkar ut för. Genom att ta ner detta till en normal nivå där vi inte sätter de på en piedestal klär av aktiviteten från rädslan det kan skapa.

Lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0